Måndag idag igen..

en lugn helg är avklarad, julmarknad en tripp till åre blandannat och nu är det måndag igen.
har inge jobb inplanerat den här veckan vilket känns sjuuukt tråkigt...

igår så var jag i stan, shoppade lite julklappar åt mig själv och sen fikade vi innan vi åkte till z-hallen för att kolla när mina småbröder skulle spela hockey, dom var såå duktiga, jag var stolt och dom vann å fick göra riktigt snygga mål båda två :)

Blir arg på mig själv för att jag sov till halv 1 idag!
HATAR DE.
brukar alltid gå upp klockan 10 men nu soov jag i världens mörkaste
och tystaste rum så vaknade liksom inte...

nu blir det snart middag innan jag ska iväg å träna.
jag VILL verkligen komma igång riktigt med träningen.
jag är en lönnfet tjej just nu och de är fan inte kul.

snakkes!!


Kommentarer
Postat av: susie

du är en assnygg tjej just nu och alltid varit. punkt.

2011-11-21 @ 21:45:40
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0