Me myself and I

igår när jag va ute på en liten promenad runt 11 på kvällen så bara njöt jag av tillvaron.
himmelen var FULL av stjärnor och jag bara stog där, tittade och njöt.
när jag va liten kunde jag ligga HUR länge som helst i min ensamhet å bara kolla på
stjärnorna, jag kände mig alltid så lycklig då! spelade ingen roll om de va -20 ute.
jag bara låg där å tyckte de va så vackert och obegripligt på samma gång...
nyfikenhet om vad det är som finns där uppe, bakom allt.
igår fick jag tillbaka den känslan.

haft främmande idag, så har ätit massa god mat å sånt.
väntar på att klockan ska bli lite mer. älskar att promenera på kvällen.

har kikat mer resor nu. ser ut att bli filippinerna -> Bali -> Australien.
I can't wait.

igår shoppade jag världens mysigaste stickade tröja och ett fint armband.
men ska börja snåla nu om det ska bli av med resan... 3 månader är en
ganska lång tid.
tur att det är rätt billigt i Asien... shit vad jag vill göra detta nu!!!
får inte ut något av att vara kvar här. vill uppleva.

PUSS!



tänk vad mycket det finns att se utanför vårat fina land!

Kommentarer
Postat av: susie

jaa ut å reees pyttan! dream big :)

2011-11-20 @ 07:37:06
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0