redan torsdag?

var de någon som såg bonde söker fru igår? finalen.
åååh jag och mamma satt å log oss genom hela, nästan så man fällde
en liten tår när man såg hur sjukt kära vissa av dom va.
sinnes.

idag har jag gått in till arbetsförmedlingen.
hade tid där idag och de gick super.
fick jätte mycket beröm så de va kul :)
sen blev de en promenix tillbaka... skönt med en timmes promenad, solen har ju tittat fram å allt.

shit vad den här veckan har gått FORT, håller ni inte med?
det var ju nyss helg tycker jag.
imorgon ska jag vara med älskade hanna, julmys först och sen ska vi
köra på en utgång. tror de kommer bli ASKUL :)

pusses!



me and haniii!

Kommentarer
Postat av: hanna

alltså ser man kry ut på bilden eller? haha!

kommer bli super mysigt och roligt imorgon, jag längtar! :)

2011-11-24 @ 18:05:18
URL: http://hbeckman.blogg.se/
Postat av: susie

ja pytti du må komma till mig något SNAART så ska vi också julemysa! :)

2011-11-24 @ 18:37:02
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0