Sex and the city

ligger i sängen och ska snart se några avsnitt av sex and the city.
älskade serien som man kan se om och om igen :)

åker in till stan vid 11 imorgon, tänkte kika lite i butiker.
vill köpa nå nytt. men på senare tid har jag inte hittat så mycket fint
på stan så HOPPAS att jag hittar en fin skjorta eller liknande imorgon... kanske en fin klänning.

åååh somnade 20 min innan middagen idag också. HUR DUMT?
kommer inte kunna sova inatt... som sagt. tur jag har sex and the city.
otur att jag har en påse polly bredvid mig dock.....

godnatt kära.


Kommentarer
Postat av: MADDES

Just nu kan du vinna en cool ring hos mig. Var gärna med :)



ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer

2011-11-25 @ 15:00:34
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0