duktig.

har varit på 2 promenader idag, duktigt!
har nog inte gjort något annat vettigt idag faktiskt...

Just nu önskar jag att få jobba lite som vikarie. vill tjäna pengar så jag slipper att ta från pengarna jag jobbade ihop i Norge, de vill jag ju ha till körkort, resor osv... bara några lax i månaden skulle göra så stor skillnad.
känns sjukt att jag inte fått ett öre sen jag flyttade hem från norge. alltså sedan juli.

nu ska jag se ett asbra program på 2:an

längtar till onsdag då jag ska träffa Susanne. wiiii!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: susie

du får inte ha snoppen framme när du ska till mig för då kommer grannarna tro jag är knäpp som är kompis med dig! :/

2011-10-11 @ 09:48:10
URL: http://susiemanthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0