ett sjukt bra gäng

fint höstväder idag, varit på en timmes promenad och nu ska jag se film med syrran.
jag tycker faktiskt att jag är duktig, haft hårfärg hemma nu i flera flera dagar och inte
färgat det än. ska försöka vänta in i det sista. tills jag känner att jag verkligen måste
färga det å det känner jag ju inte nu. trivs ganska bra med de jag har nu..går upp å ner.

jag längtar så mycket till forum också. kommer bli ett sjukt bra gäng på 12pers.
börjat spåna på va vi ska kläut oss till på afterskiin också och tror nog att det kan bli
braa... inte så länge kvar heller :)

igår då. det var lördag och jag hade myskväll med hanna, vi beställde pizza och kollade
på OC heela kvällen. så mysigt. åh vad jag ÄLSKAR den serien!

nää nu ropar dom på mig. film time!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0