ilandsproblem

ser inte ut som de blir häng med susanne idag :(
men blir av snart hoppas jag! :)

vet inte alls vad jag ska göra idag... kanske färga mitt hår mörkt igen?
kan inte bestämma mig. är för det mesta nöjd med mitt nu väldigt ljusa hår.
men det ser så mycket mer slitet ut tycker jag, och om det inte är helt nytvättat (pratar bara om någon dag )
så tycker jag att färgen är ful å heelt annorlunda. jag har iafl köpr toning så får se hur det blir.

sjukt vad fort veckorna går också. snart helg igen, jag måste åka hem senast imorgon och gå på arbetsförmedlingen på fredag...... drygt att åka fram och tillbaka.



PUSSKRAM!


färgen blir kanske åt de hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0