lite kort.

yeeah och hejsan.

tänkte faktiskt berätta om min dag innan jag går och lägger mig. (hahahah fan va tråkigt)
vaknade av ett samtal runt halv 1, med mycket bra jobbnyheter. Berättar mer sen. blink blink.
åt frulle å sånt sen kände jag att de va på tiden att jag åker till stan å shoppar lite. fick bli lite olika skydd till min iphone, väääääärldens finaste kille som jobbade där och tror jag å Vanessa fick hjälp av han i någon timmee. Började prata om allt möjligt där ett tag. blev lite kär nästan.

Sen gick vi vidare, inhandlade ett par Jeans och ett par Skor.. gick bara på 1skobutik å jag tog dom som kändes rätt med en gång. sen kostade dom bara 4 eller 500 å de va ju skönt. sen drog vi mot dollar store, köpte lite godis innan vi åkte hem, lagade mattt och sen kika idol.

kollat på ensam mamma söker å pratat med fina abiir ikväll.
åå nu måste jag sova, måste upp i tid å diska innan mormor och morfar kommer hem nämligen.

PUSS PÅ ER!!!



ni undrar säkert va de är för cool tjej på bilden. men de är bara jag. HEHE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0