sugerrr

fick värsta suget av att blogga när ja läste igenom några inlägg på min och thereses gamla blogg.
så känner att jag måste skriva några rader här.

åsså kom ja inte på nåt att skriva.
ELLER JO.
 
va ju i turkiet en vecka och hade så jäääääääääävla kuuuuul. tack alla gosisar för de.
men nu har ju brunfärgen börjat försvinna på lite olika ställen så jag ser sjuk ut. inte fresch.
sen så färgar min jeans av mig så jag ser ut att ha grå/blåa ben. snyggt va? hört att de är inne nu.

fan va hemskt med planet som kraschade, RIP stefan liv, sveriges bästa hockeymålvakt och alla andra som omkom. <3

Kan inte riktigt njuta lika mycket av att elitserien börjar snart när nåt sånt där hemskt har hänt...
annars längtar ja som faaaaaan tills att få se Modo spela igen!!!

nu sk aja fika med mormor å morfar :) Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0